Stumpbusters

Stumpbusters Nederland is de specialist in het verwijderen van bomen en stronken. Om meer aandacht te genereren, voor het werk wat ze doen, zijn er ontwerpen ontwikkeld voor belettering van de werkbus en is er drukwerk geleverd.

Het resultaat

  • Een restyle van het logo
  • Diverse soorten drukwerk
  • Socialmedia-uitingen
  • Autobelettering

 

StumpBusters is een franchise formule. Dit betekent dat er tijdens het ontwerpen van nieuwe reclame-uitingen vaak rekening gehouden moet worden met een bestaande huisstijl. De wens was om nieuwe communicatie-uitingen te ontwikkelen, zoals altijd starten we dan bij de basis. Het logo. De vraag die we als eerste stellen is: sluit het huidige logo nog aan bij je doelgroep en hoe jij je onderneming ziet? 

StumpBusters in een, rekening houdend met de originele elementen, vernieuwd jasje. De steekwoorden die hierbij passen zijn:

  • Avonturiers, rouwdouwers
  • Stoer, ruig, met de voeten in de klei
  • Professioneel, snel en kundig
  • Simpel, maar goed herkenbaar

Waar mocht haalden we de tierelantijntjes uit het logo. Zo vereenvoudigden we deze waardoor het op meer toepassingen gebruikt kan worden. Een idee dat direct in gedachten sprong was het logo gebrand in een boomschijf. Met veel enthousiasme werd dit ontvangen en doorgevoerd.

Duidelijke, stoere foto’s, een mooie kleur groen en de jaarringen van een boom vormden de vernieuwde huisstijl. Dit in combinatie met een asymmetrisch ontwerp voor de werkbus zorgt voor aansluiting bij de wens van de opdrachtgever.