Tolhoek Keukens

Tolhoek Keukens zocht een partij waarbij ze alle vraagstukken neer konden leggen. Vanaf het logo, drukwerk tot de website. Zo ontstond er een mooie samenwerking.

Het resultaat

  • Een mooi logo
  • Sprekende website
  • Diverse soorten drukwerk
  • Sign voor binnen en buiten
  • Socialmedia-uitingen
  • Autobelettering
  • Fotografie

 

De wens was om een logo te ontwikkelen wilde zonder fratsen, strak, zakelijk en herkenbaar. Hierop is ook de kleurkeuze gebaseerd. Rustig, maar toch anders dan anders. Geheel in de stijl van nu, ‘oud blauw en groen’.

Het beeldmerk vertaald de letters T en K. Als je bij Tolhoek Keukens een keuken aanschaft, gaat er een persoonlijk gesprek en een schets aan vooraf. Het beeldmerk zou zo in een tekening terug kunnen komen.

Door het drukwerk een andere vorm te geven, zoals hier gedaan is, er is een punt uitgesneden, valt het drukwerk op. Zo wordt het drukwerk een gespreksstarter. Zodra je bij het pand komt, zie je de vormen direct terug aan de gevel, het vormt een herkenbaar en vertrouwd geheel.

Naast drukwerk en de website heeft Muralt ook lasergesneden letters verzorgd voor Tolhoek Keukens. De letters zijn geleverd met een mal, zodat ze gemakkelijk op te hangen zijn. 

De website spreekt voor Tolhoek Keukens wanneer zij dat zelf niet kunnen. Het is vaak het eerste contact met de klant. De wens was om hier, naast preview van de merken, mooie echte foto’s uit de showroom te plaatsen. Dus we namen de camera mee en hebben tijdens meerdere dagen een fotoshoot gehouden. Zo weet de bezoeker van de website wat hij/zij daadwerkelijk kan verwachten in de showroom.