Eeterij
Scheldo’s

Scheldo’s Kinderrestaurant heeft een heuse transformatie ondergaan. De naam is aangepast naar Eeterij Scheldo’s en ook het interieur is compleet aangepakt. Na de opbouw van de website voor Scheldo’s mochten wij ook weer het nieuwe uiterlijk verzorgen.

Het resultaat

  • Een frisse website
  • Online menukaart
  • Uitgebreid bestelformulier

De wens was om een website te ontwikkelen die specifiek gericht is op de eeterij. Het vernieuwde logo en de nieuwe menukaart van Scheldo’s diende als uitgangspunt. Met een aantal patronen, frisse kleuren en toffe foto’s van het interieur hebben we de wens voldaan.

En daar was toen ineens Covid19. Midden in ons geweldige traject, tegen het lanceren van de website aan. Gelukkig wilde deze ondernemer doorpakken en toch online gaan. Het restaurant mocht niet open maar Scheldo’s had wel de mogelijkheid voor het afhalen van snacks, friet en andere lekkernijen. Dus we namen de gerechten door die online besteld konden worden en ontwikkelde binnen een dag een bestelformulier waardoor Kinderrestaurant Scheldo’s weer de gasten kon bedienen.

De website is ontwikkeld in WordPress en hierdoor was er de wens om zelf aanpassingen door te kunnen voeren. Muralt gaf een workshop WordPress basis waardoor de medewerkers nu zelf de website kunnen aanpassen.